به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت؛ همزمان با هفته ملی سلامت ، برنامه ورزش صبحگاهی با حضور سرپرست و جمعی از کارکنان بیمارستان در فضایی صمیمی و پر نشاط برگزار شد.
در این برنامه شرکت کنندگان با انجام حرکات کششی و نرمشی در محوطه جلوی پارکینگ بیمارستان، ضمن تقویت روحیه همدلی و نشاط سازمانی، بر اهمیت توجه به سلامت جسم و روان در محیط کار تأکید کردند.
این برنامه با هدف ترویج فرهنگ تحرک بدنی، افزایش شادابی و ارتقای بهرهوری کارکنان برگزار شد و مورد استقبال شرکتکنندگان قرار گرفت.
حسین پایمرد سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت در حاشیه این برنامه ورزشی گفت: ورزش و تحرک بدنی، به ویژه در آغاز روز کاری، نقش بسیار مهمی در افزایش تمرکز، کاهش استرس و ایجاد نشاط در محیط کار دارد. کارکنان حوزه سلامت به دلیل مسئولیتهای سنگین و شرایط خاص کاری بیش از سایرین نیازمند توجه به سلامت جسم و روان خود هستند. برگزاری چنین برنامههایی میتواند روحیه همدلی، انگیزه و کارایی را در میان همکاران تقویت کرده و زمینه ارائه خدمات باکیفیتتر به بیماران را فراهم سازد.
